..i fOlLow U..

Friday, December 11, 2009

...f0t0 + cAmeRa..




salam pembuka bicara...entah kenapa aku suka amek gambar mcm nie... walaupon tak brapa reti nak posing-posing.... kata kawan-kawan,aku bagaikan jurugambar profesional...padahal,aku main snap jer yg mana aku rasa cantik n unik....tapi hehe hasilnya tetap bagus juga.. banyak lagi yang aku perlu belajar....teringin jgk nak memiliki camera yang canggih-canggih...memandangkan duitku perlu di gunakan tuk tujuan lain,terpaksalah aku lupakan dulu niat ku yang satu tue....tapi kalo ada rezeki lebih,insyallah aku akan memiliki jugak satu hari nanti..buat masa nie,aku pakai yang mana ada...dah 2 cameraku rosak..1st yg olympus..aku amat sayang yang tu sebab tue duit pertama aku dapat elaun masa blajar dulu...biarpon dah xleh nak fokus bila tangkap gambar,aku tetap nak simpan jgk...camera yg ke-2..adik aku punya.. aku main amek ja sebab dia x pakai sgt ..hehe blasah pnya blasah..akhirnya rosak jgk....skarang aku pakai SONY plak..beli yang murah jer...huhuhuhu..
nie la hasilnya....pic nie masa
wedding my roomate ChOi n A paI..semoga dorang bahagia...muahhhh..

" sunset at bagan lalang..."


..love this pic..













2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

santeknyaaaa....:X

!eNa PnG said...

en Tahir : sy br testing tangkap gambaq :)