baLiK kAmPuNg


sepanjang bulan nie..ada saja aktiviti aku.. bermula dari minggu pertama..preparation tuk kenduri ChOi n ApaI.. siap tempah baju lagik..dasyatkan...sempat lagi aku balik ke kg aku di Penang ada kenduri rakan sepermainanku suatu waktu dahulu...Tahniah Fdos n Fika..:) kalian memang secocok...
minggu ke-2 pula aku ke Sik,Kedah..kenduri sahabat baik ku WAWA...selamat bertunang..semoga tercapai hajatmu...sesungguhnya aku belum pernah menjejakkan kaki ke sana..dapt singgah resort2 yg boleh di buat port shoot gambaq kawen hehe...this week...time to balik Penang...siap balik Ngan makcik n anak-anaknya..hehe macam-macam dah dok pln nie.. ada yg ajak p sedim..beshnya..p tgk wayang...lepak-lepak..n tak lupa jugak p pesta PENANG... tengok la mana yang sempat hehehe jom jalan-jalan....

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..