..i fOlLow U..

Thursday, January 10, 2013

9.1.2013

Assalammualaikum wbt..

Hari nie hari cuti aku...
Lepak atau pun berkurung kat rumah sahaja..
Hanya melayan cerita korea kegemaran aku..
Melayan cerita baru yang aku ada..
Semoga ianya merupakan saat-saat manis tatkala usia melangkah mara..
Kalau bab melayan cerita korea memang tak boleh belah..
Masuk jer waktu solat..
Terus ambil wuduk..
Solat dan terpacak balik kat depan TV..

Malamnya terima panggilan dari mummy sayang..
Macam biasa..cerita itu ini kami sembang..
Terselit soalan yang "SAMA"
Lants aku memberi jawapan macam biasa..
Digelakkan oleh mummy lagi...
Mummy sayang,doakan anakmu yang sorang nie yea..
Bertemu seseorang yang akan menantu pilihanmu....
Hari nie tak dapat aku balik ke Penang kerna lusa aku sudah berkerja..
Insya Allah bulan hadapan baru dapat pulang...
Maaf lah kalau ada yang tak sudi dengar ayat "Balik Kampung"
Itu dah menjadi rutin setiap bulan tau lebih kerap lagi setiap dua minggu...
Sungguh aku suka balik kampung..
Rumah aku,bilik aku,Negeri aku...
Love Penang...MmmMMMmuuuaaaHHHHhh..




No comments: