21.1.2013

Tika wajah penat memikirkan dunia,maka berwudhulah... 
Tika tangan ini letih menggapai cita-cita,maka berdoalah... 
Tika bahu ini tak kuasa memikul amanah,maka bersujudlah... 
Ikhlaskan semuanya dan dekatilah ALLAH SWT... 
Agar tunduk di saat yang lain angkuh
Agar teguh di saat yang lain runtuh
Agar tegar di saat yang lain terlempar..

Assalammualaikum wbt...

Sebenarnya kata-kata ini sudah lama tersimpan dalam profile saya di sebuat website iaitu Virtualfriends.net.
Saya juga tak pasti kat mana saya cedok kata-kata ini.
Satu hari saya post kata-kata ini di ruangan FB saya..
Wah..tak sangka ramai yang respond.. Jadi saya nak share pada kawan-kawan blog saya pula..
Jom hayati..
Yang mana baik sila ambil teladan...
Terima kasih...

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..