..Dup dap..

Dup dap dup dap.. Berdebar betul rasanya sejak masuk keje shift malam nie..

Adoi..! berita yang merunsingkan hati aku.. Khabarnya kami yang tersenarai antara staf yang Mungkin akan ditukarkan ke tempat lain.. Huhuhu akulah antara nama yang tersenarai tue.. Huuwwaaaa.. Tak suke tak suke.. Pening dibuatnya.. Tak putus-putus doa aku agar kes nie selesai secepatnya.. Makin lama makin tak senang nak buat kerja lain.. Tapi kalau penyelesaiannya adalah pertukaran ke tempat lain,aku pasrah..

Sebahagian perangcangan hidup aku dah mula goyah.. Dimana aku hendak mencari kembali semangat itu.. Punya lama aku menanti saat mengecapi impian nie.tapi, tiba jua apa yang halangan yang aku tak duga..

Aku hanya mampu berserah.. Andai sudah ketentuan rezeki aku bukan lagi disini,biarlah aku membawa diri dari sini..


Ya Allah, Titipkanlah semangat baru untuk aku meneruskan perjalanan di bumi ini.. Kau kuatkanlah semangat aku..

Comments

Unknown said…
segala yang berlaku merupakan ketentuan allah...perancangan allah merupakan jalan hidup yang terbaik buat kita.tak perlu kita gundahkan dimana kita berada...kerana dimana saja Allah tetap ada bersama kita...
!eNa PnG said…
Shamsul..

Perangcangan dari Allah buat hambanya adalah perancangan yang terbaik.. Saya akui.. Allah sentiasa memelihara kita. Kebaikan sentiasa ada disebalik dugaan yang kita hadapi.. Saya mampu bersabar,redha serta mohon agar segalanya dipermudahkan..
Anonymous said…
pertukaran??

ah! sudah..
nak kner tinggalkan aku ker??

harap2 bukan kamu!!

xo
Adina Deen
Anonymous said…
harap bukan kamu

Adina Deen
!eNa PnG said…
cik adina..



Saya hanya org bwahan jea..
Hanya menanti jawapan dr bos..

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..