... Yeayyyyyyy...

Semalam.... Alhamdulillah seawal 7 pagi aku dah berjalan ke taxi stand sebelah Hospital Kuala Lumpur... Hujan ranyai-renyai mengiringi perjalanan aku... ramai yang terkejar-kejar nak merebut naik bus rapid tuk ke tempat kerja.. tak kurang pula yang menanti taxi.. aku memberi peluang kepada mereka dahulu memandang aku tak begitu urgent tuk ke Hentian Duta.. Sebelum tue sempat lagi aku bekpes Royalmix with koko supaya aku tak lapar sepanjang perjalanan nanti....


Naik jew taxi,aku cakap nak p hentian duta.. tapi driver tue buleh masuk kot pwtc hantar aku kat hentian Putra... tak jelas lagi kew aku cakap.. ke kurang beri perhatian apa yg aku cakap.. ?
Pakcik tue minta maaf dengan aku.. aku kata "tak pa pakcik".. mungkin tak jelas kot aku cakap..


Selama 4 jam lebih..sekali jew bas berhenti kat Hentian Simpang Pulai... Sempat la g buang apa yang patut... Akhirnya aku pon sampai Penang dalam kol 1 petang... Sepupu aku datang amek sebab abah kena g amek pakcik aku yang wat rawatan dialysis...

Sebelah petang aku ikut abah g amek mak balik keja... sempat g jumpa membe kat spital Penang... sembang-sembang pasal kengkawan lain.. maklum lah lama tak jumpa..:)

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..