..Yang masih mencari....



Assalamualaikum wbt dan Selamat Malam...

Enry kali nie memang fokus untuk kesihatan... Bagi yang masih mencari perawat air, saya nak share tentang perawat air BEYOND WATER BIO-ACTIVE REFORMING SYSTEM yang merupakan air yang berkualiti..

Kajian telah dijalankan oleh pihak Syarikat Zhulian terhadap 30 jenama water treatment yang berada dipasaran maka terciptalah "BEYOND WATER", satu-satunya water treatment yang mampu manghasilkan "AIR HIDUP SEMULAJADI" yang mana hanya 5 buah negara di dunia sahaja yang terdapat air hidup semulajadi iaitu China,Pakistan, Italy,Jepun dan Russia.

Sistem penapisan Beyond Water menghasilkan air hidup semulajadi yang mampu diserap oleh organ badan secara optimum. Ianya dirawat melalui sistem rawatan FIR( Far infra Red).

Ianya dirawat melalui 5 kebuk penapisan.

1- kebuk ULTRA1(kebuk penapis tunggal)
Penapis seramik 3 peringkat dengan perak tersteril mampu menghapuskan kelodak,sedimen,karat,asbestos dan kotoran lain serta mikroorganisma kecil atau sisa.ianya juga besifat padat sehingga TIADA liang udara yang mana jika terdapat liang udara ianya mampu menghasilkan bekteria berbahaya.

2- kebuk TERMINATOR II (2penapis)
Air dari Ultra1 seterusnya melalui kebuk terminator II yang mampu menyingkirkan .pencemaran merbahaya sehingga 99.99%.disini KLORIN diubah kepada klorida larut air melalui proses Elektrokimia yang di panggil Redoks.

3- kebuk MONITOR III (2 penapis)
Air dari terminatorII seterusnya melalui Monitor III yang direka khas untuk menulen,mengilap dan menghasilkan semula air minuman berkualiti tinggi melalui lapisan Pyrolox Bergranul

4- kebuk activator IV
air dari Monitor III akan melalui kebuk activator IV yang menghasilkan saiz gugusan yang kecil,mengecas dan mengaktifkan menjadi "Bio-Hidup."Batuan Mineral Kalsit Bergranul mampu menulenkan dan mengaktifkan air serta mengstabilkan pH air

5- Terusan pengstabil air aliran lambat
air dari activator IV seterusnya melalui proses PEMAGNETAN .kegunaan air bermagnet ini ialah untuk meningkatkan Oksigen dalam air.

Air yang keluar melalui sistem ini boleh diminum terus tanpa was-was.


BEYOND WATER ini di INSURANCE sebanyak RM2 JUTA. ringgit.


Cara pembayaran boleh dibayar secara tunai .Kad kredit juga diterima..

Harga bagi 1 Beyond Water ialah RM3453.00 Jika anda menjadi ahli hanya RM68 sahaja anda bakal menikmati diskaun yang menarik.


Barangan dijamin 10-12 tahun.

Cuba bayangkan anda hanya perlu membelanjakan rm2.20 sebotol air mineral dari harga yang dibelanjakan untuk membeli BEYOND WATER untuk anda sekeluarga..









layari http://www.zhulian.com.my/beyondwater.html untuk keterangan lanjut.




Sekiranya berminat dan ingin mengetahui tentang produk, sila hubungi iena_png@yahoo.co.uk

Buat pilihan bijak sebelum anda menikmati kebaikan sesebuah produk.

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..