..Dah sampai Kolumpo....

Semalam sebok dok sedey-sedey... hari nie memang dah tak leh nak sedey sebab kena jugak balik sini... Tapi yang bestnya balik kali nie ada penemannya... HAaaaaa... Jangan salah sangka... yang teman tue sepupu aku.. Cik Nana.. dia nak pindah dok kat area PJ.. so balik awal la sama ngan aku... Pepagi dah sms ngan kakak aku.. xdapat nak jumpa lama-lama sebab dia balik umah mak mertua.. Semalam sempat sembang-sembang share apa yang patut jer la.. nak sembang panjang tak sedap pulak kat umah orang kan.. Dalam perjalanan aku pon berfikir-fikir tuk minta tolong kengkawan datang amek aku kat hentian duta.. call orang nie,balik kampung.. call lg sorang,teksi dah ada yang booking.. lastly sebelum sampai,aku call Mrs Wawa yang tengah menjait.. so dia setuju datang amek aku...Yeay... tak yah nek teksi..:D Sebelom balik umah kami singgah tapau nasi kat kedai Pak Lang kat pintu gerbang Kg Baru.. banyak jugak lauk tengahari.. besh besh.. Lepas tue apa lagi.. balik la umah.... aku pulak nak get ready tuk keje pulak lepas tue... TQ Mrs Wawa..:)

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..