..i fOlLow U..

Friday, November 23, 2012

Agak terkilan..



Assalammualaikum wbt...

Alahai... saat lepas berkemas-kemas bilik,terus on laptop.. tetiba di tag satu gambar yang aku kenal kulit nya.. Aduh rupanya kotak parcel yang berisi bunga tagan yang aku pos untuk Puan Ira yang berada di Melaka...Siannya dia.. terkilan la jugak sebab elok jer aku balut sebelum nak pos,tetiba jadi macam ini pula..apa boleh buat,dah sampai ke tangan tuannya sebegitu rupa.Maaf banyak-banyak...Isi daa nya pula ada beberapa batang bunga dawainya bengkok,Pn pengantin dah pun betulkan.. bulu swan yang patah dah digam semula.. Sabar jer la... Alhamdulillah pengantin suka... hehehe

Moral of the storynya,kena pakai kotak yang tebal bila ita nak pos barang,tak kira la kecik atau besar,mudah peca atau tidak..WAJIB gunakotak yang TEBAL ok.

No comments: