My ILYS by Melur Jelita..



Assalammualaikum wbt dan Selamat Malam... Arinie baru habis kerja malam.. seperti dalam jadual kerja,aku bercuti selama 6 hari sebab tak balik beraya haji di kampung... Jadi di kira cuti ganti dan cuti rehat.. Memang aku perlukan cuti nie pon.. apa tidaknya.. hari-hari hujan di Kuala Lumpur,dan hari-hari jugak aku mandi hujan ketika pergi dan balik kerja... Fuhhh... best tu memang best..tapi selsema pulak kejap ada kejap hilang macam chipsmore...sabar jea la...

Jadi lepas kerja aku balik rumah dan terus bersiap-siap dan sarapan sebelum keluar.. then tunggu bas belakang rumah dan terus naik ke stesen purta Tmn Melati.. amik tren ke Plaza Rakyat.. then terus ke kaunter tiket etika @ season.. bus yang menjadi kegemaran untuk pulang ke kg..Sebelum naik bus memang dah target nak singgah kedai buku 1 Malaysia yang berada di tingkat bawah kaunter tiket.. Tau apa nak cari? ni lah dia.. Novel I LOVE YOU,STUPID... memang nak beli lama dah tapi tak berkesempatan... So lepas bayar,terus kejar naik ke bus supaya tak terlepas... Alhamdulillah... jadi bolehlah mulakan penghayatan menelaah novel nie.. bak kata Kak Cik Ella.. kat mana-mana pon buku ni ada kat tangan.. hehehe...

Jadi mulalah adik aku cakap"mai dah penyakit dia.." mana tidanya,orang tdo,aku dok mengadap novel tue... hehehe sama macam baca novel ASST..


Apa pun I LIKE NOVEL..<3 br="br">

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..