..i fOlLow U..

Wednesday, June 23, 2010

PeNAt nYe....

Akhir-akhir nie.. makin cepat pulak terasa kepenatan... banyak faktor jugak yang menyebabkan aku jadi cam nie.. antaranya.. tak cukup rehat... walaupun cuti.. aku ligat jugak berjalan-jalan.. mana tak penatnya..asyik tak dok diam ja aku nie.. tapi time akucuti nie la bnyk pogram yang bertindih-tindih... antaranya wedding berberapa kawan maya aku..budak-budak VF..:) sorry guys, xdapat nak attend.. sebab lain nya.. selera makan aku bertambah-tambah menyebabkan berat aku dah naik berkilo jugak :( sedey.. punya la susah nak turunkan... adeh... sebab lain nya.. cuaca kat tempat yang aku pergi tue panas sangat :D.. haha macam tak munasabah pulak kan... tapi.. sebenarnya aku tak berhak cakap semua nie.. semua nie atas kehendak sendiri kan.. selagi aku ada daya,insyallah semuanya akan aku cuba atasinya.. kena mula kurangkan berat,rehat secukupnya..dan buat apa yang patut.. yang paling tak bleh blah tue,mak aku bagi warning supaya jangan asyek berjalan jew :)) dia rimas kew aku g jalan-jalan.. aku tau la mak susah hati tiap kali aku kuar dari umah... MAAFKAN ANAKMU YANG NAKAL NIE MAK...:) AKU SAYANG KAMU>>>

2 comments:

Marzalina said...

jalan2 boleh hilangkan stress kan..kan..hehe

!eNa PnG said...

memang betul sayangku intan payung...:D