adeh... terbaca la pulak....

Salam kengkawan sekalian....

agak lama tak hapdate blog aku nie.. maklum la.. kebizian serta kekacauan jiwa yang melanda baru-baru nie dah memusnahkan mood aku tuk berlog...
adeh... terbaca pulak enty kat blog si Ojin a.k.a Lanun Ranggi...
dah tue siap pulak ada tag tuk iena...










.....tag FrOm Mr Ojin....


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

1 >> dak nie kenal kat lam vf
2 >> ehem-ehem dia panggei dia CHENTA hati...
3>> sudah semakin kaacak sekarang...awwww...
4>> rajin sangat update blog.. ada saja nak dikatatakan n rajin komen enty saye......
5>> dia sangat lah suka candid gambar org......


Jot down 10 interesting facts about yourself or your hobbies

1>> saya seorang yang agak pemalu...(malu la sgt)
2>> suka hapdate blog bila ade mood ( tabiat buyuk kan)
3>> rajin g kenduri kawan-kawan saye... ( sy bila lagie)
4>> suka merayap jalan-jalan bila ada masa lapang (kaki x bedung)..
5>> 1st time jumpa saya,org akan cakap saya seorang yang sombong....(xheran dah pon )
6>> agak cerewet jugak dalam apa jua hal...(ngada betul )
7>> kalo saya dah suka something or someone... susah nak lepas...
8>> suka makan charketeow n nasi kandaq....(penang mai)
9>> kalo buleh,sentiasa nak bahagiakan keluarga saya....
10>> kalau dah kenal saya... anda tau saya bagaimana orang nya...


PicTebalk your 10 most deserving receipients and describe them
1>> cik Intan Mgm sila jawap tag saya.....
2>> cik Buzu ediany.....try jawab weh...
3>> cik ona ( kawan skolah rendah saye)...
4>> mR aries aka Man terjunam.. dak VF gak...
5>> kak leez ( kaki jalan jugak nie )
6>> adeh dah la... sesape pon bole.....
>> sekian <<


Comments

cik adza said…
akak.. hikhik~ *muka merah jap*

:">
!eNa PnG said…
ahahaha

cik adza...mo muka merah.. kasi warna pink jew la...
Aujinz said…
tag kat Man..
..takkan dier buatnye..

sebab tue tak tag kat dier..
huhuhu
!eNa PnG said…
ojin.. xpa..nanti aku tukaq...

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..