..Nak perhiasan Cantik tak semestinya MAHAL..











koleksi Rhodium yang menawan...




syantik uoolllss...




Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera...


Sehat ka semua? tQ pada yang sudi mai melawat blog saya nie.. kat sini saya suka share tentang perhiasan utk wanita khususnya..nak cantik tak semestinya kena beli yang mahal-mahal kan... tapi bagi yang berkemampuan mereka bebas membeli dan memakai apa saja...


tapi bagi saya.. saya lebih suka dapatkan perhiasan yang menawan tetapi harganya lebih murah dan berpatutan.. yang penting kualitinya..


So.. saya dah pun memiliki beberapa set barangan di atas.. sangatkan BEST bila memakainya..


Anda mau juga? Email saya untuk tempahan dan selanjutnya.. iena_png@yahoo.co.uk :D

TQ yer..





Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..