..Manisnya CINTA..




Assalammualaikum wbt dan selamat pagi...



aishh... tetiba ja keluarkan tajuk cam gitu kan... tak der ape lah.. saja ja.. sebab baru lepas baca kad kawen kawan-kawan yang akan melansungkan hari bahagia mereka tak lama lagi.. Alhamdulillah sy tumpang happy buat semua kawan-kawan yang dah melangkah ke status "SUAMI ISTERI" peliharalah sebaik mungkin.. chewaahhh...




Dalam tengah sibuk-sibuk buat asegmen,ternampak 1 dokumen lama yg tersimpan lam pen drive yg 1 nie.. haaa... sure la kan ada ayat-ayat dengan someone yang pernah rapat dahulu.. bila baca balik,sedey,happy n pelik pon ada.. apa tidak nya.. akibat tiada keberanian mmg segala hasrat terpendam tak dapat diluahkan dengan cara yang betul dan pada waktu yang betul.. tapi semua tue adalah pengalaman.. tahu pandangan orang tentang kita lebih membuka minda utk kita menerima sesuatu walau apa jua keadaan.. Alhamdulillah sahabat-sahabat yang pernah rapat dahulu telah melayari alam rumah tangga dengan jayanya.. Syukur..




Bagi aku,semua tue adalah kenangan terindah walaupon terpalit sedikit pahitnya.. Terima Kasih ALLAH kerana membenarkan aku mendampingi orang-orang yang menyayangi diri ini walaupon seketika...Semoga orang-orang yang aku sayang mendapat kebahagiaan dunia dan akhirat.. Segalanya atas diri kita,cara kita menghargai orang2 sekeliling kita..



Aku Bahagia menjadi Umat-Mu Ya Allah..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..