..3 ramadhan..

Assalammualaikum wbt dan Selamat berpuasa...


seperti biasa 2 hari nie aku memenuhi aktiviti harian dengan berehat-rehat di atas pelapik tilam 7 terapi bio-ion contiago di rumah makcik aku..sengal-sengal tue memang tak bleh nak lari... Untuk mengelak dari badan aku masuk angin akibat jatuh moto hari tue.. moto memang tak sentuh lansung... keje aku bagun,sahur, baring,bangun melawan anak buah yang makcik asuh,melayan FB,BLOG,EMAIL dan mengambil tempahan dari rakan-rakan..


Bermula tahun ini aku pengguna setia produk SS Solution,B'Young Functional Baverage,Pelapik Tilam,Beyond Water serta lain-lain lagi.. Seperti yang di sarankan.. Aku bangun sahur jam 4.30 pagi. 1 paket B'Young pagi aku ambil.. Jam 5 pagi aku mengambil makanan sederhana seperti nasi dan lauk-pauk.. 5.30 pagi sebelum imsak aku mengambil 1 paket SS Solution dan 1 paket ISO7. seterusnya 1 kapsul memo complex serta 1 kapsul i-complex..

Semua nie membuatkan hidup ini lebih sihat.Jauh dari makanan yang berlebihan kandungan manis,masan,masin dan berlemak.. Dengan program nie, berat dana aku dari 76kg dah berkurangan hampir 10 kg dalam beberapa bulan.. Sungguh aku amat PERCAYA dan gembira.. Aku meneruskan pengambilannya seperti biasa.. Jadi bulan puasa nie lebih sehat dan aktif..:) kepada anda sekalian, amalkan cara @ gaya hidup sihat sebelum anda disahkan berpenyakit yang 3 serangkai tue.. Ia amat memudaratkan... Selamat beramal...

Now dah masuk waktu subuh.. jom solat dulu.. jap lagi nak balik umah pulak... :D
Assalammualaikum wbt...

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..