..i fOlLow U..

Thursday, October 21, 2010

..wedding planner..

Opppsssttt... Jangan salah sangka pulak.. Bukan untuk aku,tapi aku dilantik untuk jadi penasihat bagi majlis perkahwinan sahabat aku Cik Azura.. Dia rupanya dah bertunang masa rombongan tunangnya datang merisik. Tup tup nak dituangkan sekali.. Apa lagi,makin kalut la jadinya..hanya bersaksikan kedua-dua keluarga serta jiran,maka rasmilah Cik Azura sebagai tunangan orang.. Sekelip mata dengan izin Yg Maha Esa semua telah selamat walaupun tanpa persiapan rapi. TAHNIAH SAYANG :-)

so malam nie kami dah merangka apa yang diperlukan untuk majlis tersebut dan siapkan bajet yang sesuai. Pening jugak dibuatnya.. Maklum la,aku pun tak biasa nak detailkan apa yang perlukan untuk majlis nie.Bajet yang biasa-biasa boleh jadi luar biasa. Harap-harap apa yang kami rancangkan akan berjaya..

4 comments:

Buzu Ediany said...

Good2..Nnt dh ada experience leh jd W/P aku lak...hehehe

shamsul said...

tahniah...

!eNa PnG said...

Mu...

Hehe ala,tolong sikit-sikit buleh la, bkn terer sgt pun..

!eNa PnG said...

Shamsul..

Mekaseh (bagi pihak kawan saya )