...10.10.10...

Perggghhhh...
tengok saja pada angka tue memang cantik kan..
bestnya kalau dapat mengadakan apa-apa majlis pada tarikh ini....
tetapi mungkin belum tiba masanya bagi diri aku..
hari nie memang banyak jemputan dari rakan-rakan seperjuangan...
juga merupakan HARI BERSEJARAH bagi pasangan sahabatku AZAH AZIMA & RIZMAN..
majlis akan berlangsung di Changkat Jong,Perak..
buat ila dan pasangan yang akan menikah pada hari nie,
maaf tak dapat menghadirkan diri :)
aku serta beberapa rakan lagi akan ke sana pagi nanti..
memandangkan aku baru habis kerja malam..
dapat jugak la aku ke sana...
sebenarnya pihak pengantin memang suruh pergi lebih awal lagi...
tetapi apa kan daya,tugas lebih penting ..
so lepas bertugas..aku akan ke sana..
tetapi tak boleh berlama-lama juga..
kerna ibu bapa ku ada di sini..
kami merancang untuk menikmati makan malam bersama-sama...
seperti biasa la, Sate Hj.Samuri menjadi pilihan kami sekeluarga...


YeeeaaayyyY..... :)



TAhniah juga pada sepupu abang ipar saya yang melansungkan hari perkahwinan mereka semalam... door gift sangat cantek.. i LIKE...

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..