..Mac terus berlalu...

Assalammualaikum wbt dan Salam 1 Malaysia..

Menggigil jugak jari nak menaip nie,apa tidak nya asyik baca enty orang jew kan.. dalam masa sebulan nie aku hanyalah menjadi silent reader jer kat blog kengkawang yang lain... bukan tanak komen,tapi semangat tue kureng sikit la pulak...Mintak MAAF yea semua.. Mac sangat pantas berlalu.Beberapa perkara yang baik dan yang kurang baik berlaku sepanjang bulan nie... Alhamdulillah aku dapat mengatasinya perlahan-lahan..

Hari nie aku sampai di Penang,macam-macam jugak jadi dalam perjalanan hari nie.. Dari HKL aku jalan kaki menuju ke Star Lrt,tah macam mana boleh bli token ke Bandaraya,padahal aku nak ke Plaza Rakyat..hehe nampak sangat tak fokus kan.. dah la kena bli kat kios skarang nie,sebab pakai token. Dah dalam tren baru aku tersedar.. apa lagi,kena la turun dan beli token balik untuk ke Plaza Rakyat. Sampai di Puduraya,aku terus beli tiket trip yang paling awal.. siap p tunggu depan bas lagi,alih-alih driver tak nak bukak pintu bas. Aku pon terjegak kat tepi tu,ada jugak sorang penumpang india nie call kaunter cakap driver tak nak buka pintu,padahal dah lebih time pon.. so bila dah ada 5 orang lagi datang,budak tiket pon turun,baru pintu bas di buka.. naik2 ja aku terus jatuhkan kerusi,apa lagi get ready nak tdo hehehe.. lepas keja malam la katakan sampai bli token pon salah.. adeh.. memalukan... then sampai R&R Simpang Pulai, penumpang yang nak ke Butterworth pon dipindahkan ke bas yang berlainan... tingal la 4 orang ja dalan bas..then bas terus la sanpai ke Penang.. Alhamdulillah selamat sampai...

Rindunya nak jumpa Keluarga...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..