..Kembali Pulang...

Assalammualaikum wbt dan selamat petang....



Jam 12 tengahari baru jer sampai dari Penang... Seharian di Penang memang memenatkan.. tapi keterujaan dalam mengisi aktiviti pada masa yang singkat adalah lebih berpuas hati dari berlama-lama di kampung dengan hanya duduk rehat-rehat...



Hari Ahad,jam 12 tengahari aku dan keluarga ke Balik Pulau.. Menghadiri kenduri kahwin anak kepada sepupu abah.. Walaupun jarang sekali berjumpa,tak semestinya kita tak ingat.. Selepas kenduri,aku,kakak,abang serta adik terus ke Bertam untuk melihat-lihat rumah baru kakak yang telah siap direnovate.. Bestnya bukan kepalang walau tiada perabut yang belum dimasukkan lagi. Kami mengemas kotak-kotak lampu yang bersepah di dalam rumah.. semuanya telah siap di pasang.. Setelah siap menyapu sampah, kami pon terus pulang ke Penang...



Kami meneruskan perjalan ke rumah Cik Buzu untuk ambil barang yang aku kirimkan minggu lalu.. Tak sabar nak menggunakannya... kami meneruskan perjalanan ke rumah sepupu aku untuk melihat kelahiran baru Baby Linda.. comelnya..:)

Pada malamnya kami sekeluarga makan malam di Gold Coast Ikan bakar berhampiran dengan Queensbay Shopping mall... best dapat makan bersama-sama dengan keluarga..:)

Pulang ke rumah dengan senang hati dan perut kenyang... Aku pulak menyiapkan bag untuk pulang ke Kolumpo... :)

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..