Sate Oh Sate

Semalam..hujan begitu lebat di pagi hari memaksa aku menarik selimut yang terletak di hujung katil.aku masih lagi nyenyak menganti tidurku yang masih kekurangan pada hari sebelumnya..hari ini kononnya mahu bersiar-siar bersama rakan-rakan yang datang dari Penang. Tiada sms atau panggilan dari mereka.. Aku pun keluar bersiar-siar ke Carefour bersama mak cik sekeluarga.. Aku singgai ke kedai Nagoya.. terNampak sepasang kain yang ada 2 ton warna.aku amat tertarik bila seorang abang tengah membelek kain tue.. Aku menyimpan hasrat tuk memilikinya, lalu aku ke dalam carefour tuk membeli stok nescafe yang telah habis.. Setelah itu kami menikmati ice kool yang di beli dari kedai daily fresh.. Sgt sedap.. Ice nie kegemaran cik Dd sebenarnya.. Sebelum pulang aku mengajak makcik kembali ke kedai kain..tak kan tengoj je kot.. Haha lantas aku terus memilih warna coklat dan membelinya.. Gembiranya dapat beli kain tue.. cantek sangat.. Lepas da puas hati dapat beli kain tue,kami pun pulang.. Sempat pula singgah makan Sate Kajang Hj Samuri.. Yum yum..hehe tapi yang tak beshnya,sate daging tu liat sikit.. Yang lain semua ok.. Dapat jugak makan sate..hehehe

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..