..i fOlLow U..

Monday, May 31, 2010

hari terakhir May 2010

BULAN menyinari di angkasa.. BULANlah yang paling indah di pandang dari jauh bagai pungguk rindukan BULAN... bila BULAN mula berbicara..mula lah terdengar perbagai cerita... andai pungguk setia menanti.. apatah lagi pelbagai peristiwa yang berlaku setiap saat..setiap minit..setiap jam...setiap hari..setiap minggu..setiap BULAN..setiap tahun... BULAN nie lah yang banyak peristiwa berlaku dalam hidup aku... sebut ja BULAN MAY... pasti aku akan ingat tarikh keramat itu... BULAN may jugak aku banyak menghabiskan masa dengan keluarga serta kawan-kawan seperjuangan...:) sangat la terbaek BULAN MAY nie:X awal bulan..aku pulang ke kampung bersama cik adina.. sangat lah besh..banyak perkara-perkara lucu yang mmg aku akan ingat sampai bila-bila mungkin... kami sempat singgah di TAMAN ASEK TAIPING hanya untuk naik itik di tasek tue.. tue la pertama kali aku mencuba... setelah perluluh2 tahun aku hidup... sweet sangat masa tue... minggu ke-2 BULAN MAY.. aku bersama-sama rakan-rakan VF menyaksikan PAINTBALL GAME di Ulu Kemensah... mmg sangat best.. tapi keperluan permainan agak kurang berpuas hati.. tempat tue salah satu tempat rekreasi di Selangor nie.. pada minggu ke-3.. aku pulang lagi ke kampung.. kali nie memang dirancang.. aku telah menempah tiket AA yang murah tue..tapi terpaksa balik seorang diri disebabkan budak HAMZAH nie kena bertugas di SIBU pada hari berkenaan... pada malam harinya kami sekeluarga menikmati ikan bakar di GOLD COAST, BAYAN BAY, Penang...hujan pulak time tue.. tekpaksalah berebut tempat duduk dengan orang lain.. minggu ke-4.. aku hanya menghabiskan masa di tempat kerja.. serta berkerja keras sebelom cuti pada minggu depan... Minggu seterusnya... aku pulang lagi ke kampung halaman... Kali nie dengan Teman-teman geng SB Virtualfriends..:) ehehehe memang menyawn giler kami... walaupon apa yang telah dirancang tak berjalan lancar sangat.. tapi memang sangat menyeronokkan...kepada CA'E..NATA,ARIMARO,HIDAYANA,HYDO,POKKUN,IDA,SYAH_NIE,VANZEYA,POKCIK DIN... terima kaseh kerana memberi kerjasama yang amat baek dari segala segi walaupon dalam kepenatan... maaf la andai ada yang terkurang.. janji korang HAPPY...:) next time leh g tempat laen pulak :X:X:X
dan Hari nie aku bekerja dalam keadaan kepenatan sedangkan hari aku sangatlah gembira...:)




nanti sy update gambaq yea...:X

4 comments:

Aujinz said...

owh..

jalan jalan tak hengat!!!

Marzalina said...

skang dah Jun...apa ada eh bulan jun???

!eNa PnG said...

Ojin...
Hehe selagi buleh jalan,insyallah kemana saja..

!eNa PnG said...

Cik Intan..
Bulan jun.. Hehe maybe ke melaka or mana2 pulak