..i fOlLow U..

Thursday, November 12, 2009

[[ fIzah WeDdiNg ]]


pada 2.10.09 yang lepas aku n choi berkesempatan ke sg petani untuk menghadiri satu majlis perkahwinan seorang sahabat masa sama2 belajar di kolej dulu...abby yg pegi dulu bersama pihak lelaki...sampai jer sg petani,kami di jemput oleh abg pengantin...
penat jgk rasanya..tapi ku gagahkan jua...
rupanya pengantin masih bersiap d butik pengantin d bandar sg petani..
aturcara arini,pernikahan fiza n ezry d masjid sg.wang..
setelah semua bersiap sedia..kami bergerak ke masjid tersebut...
berdebar-debar rasanya..hehe macam kami plak yang nak nikah...
nie antara saat manis semasa ni sana.. TAHNIAH FIZA...kamu sangat manis berbaju putih..






3 comments:

Marzalina said...

kita ni asyik gi kenduri orang je kan..kenduri kita entah bila..muahahaha

[[ iena_png ]] said...

hehehe besa la... ada rezeki leh aku p kenduri hang plak ;))

!eNa PnG said...

ahaks..testing...:)