2.3.2013

Assalammualaikum wbt...
Hari ini..
Hari yang di nanti-nanti buat KAMI..
Seperti yang dirancang..
Alhamdulillah tibalah masanya KAMI bersua..
Dengan restu mama,diizinkan bertemu..
10 pagi..agak lambat bersiap dan keluar dari rumah..
Kereta aku pandu ke tempat yang dituju..
Lalu kami bertemu..
Aku memandu terus ke desinasi pertama rumah Buzu bersama Encik Kpop..
Selesai ambil papan untuk photobooth kami ke Medan Selera TTS..
Menu yang sama..aku bihun sup dan Encik Kpop kueyteow + mee sup..
Seterusnya selesaikan urusan Encik Kpop baru selesaikan urusan aku pulak..
Dari ofis Encik Kpop kami menaiki feri Penang untuk ke seberang..
Lama sudah tak naik feri dengan kereta.. selalu aku jalan jea kalau naik feri..
Sampai di seberang sana kami terus mencari makanan tengahari.. Encik Kpop dah mula lapar..
Kami singgah kedai makan area Sunway Canival.. Boleh tahan jugak lauk kat situ..
Aku tak dak pilihan terpaksa makan nasi juga.. Lepas tue kami ke A to Z,mencari barang untuk serih junjung sepupu aku.. selesai membeli-belah.. kami pon cadang nak balik sebab dah lewat petang..
Dalam masa tue sakit belakang aku mai balik..lupa nak letakkan minyak..itulah padahnya..menahan la jawabnya..sengal satu badan..
Kami sempat singgah kat Rojak Tonggek sebelum nak ke feri.. Encik Kpop yang turun p beli memandangkan hujan dah mula rintik-rintik..Lepas makan.. Terus naik feri dan singgah Giant sebab aku nak beli bahan untuk buat Spegthi atas permintaan kakak tersayang..
Selesai membeli bahan-bahan..Kami terus pulang..
Aku menghantar Encik Kpop ke tempat aku ambil pagi tadi..
Lepas tue dua-dua bersurai.. ucapan selamat tinggal dan terima kasih mengirngi perjalanan aku ke rumah.. sehingga kita bersua kembali.. Terima kaseh Encik Kpop untuk hari yang indah..


Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..

Selamat Kembali..