26.6.2011

Assalammualaikum wbt dan Selamat Petang..


Syukur alhamdulillah kehadrat Ilahi atas kurniaan nikmat rezeki di dunia dan mudah-mudahan sampai akhirat..

Titisan air mata diiringi butir-butir permata hujan yang membasahi bumi ketika ini sebagai tanda syukurku.. Sesungguhnya apa yang kita harapkan pada hidup ini alangkah indahnya jika digunakan sebaik-baiknya untuk menghargai dan dihargai.. Besarnya kekuasaanMu memberi pemikiran yang sebaik mungkin hingga tak tercapai dek akalku..

Aku mengagumimu.. Bimbinglah aku menjadi sepertimu.. Agar menjadi satu penolakan bt diri ini..

Terima kaseh Pn Hjh Ramlah binti Abu Bakar.. Dengan segala ilmu yang engkau curahkan dapat menjadi pegangan serta bimbingan pada diri aku serta rakan-rakan seperjuangan. Semoga puan sentiasa dimurahkan rezeki serta diberi kesihatan yang sebaik-baiknya..

Pada hari aku diraikan dengan penuh gilang gemilang walaupun tanpa mengharap apa-apa balasan.. Aku juga bahagia Engkau telah membuka mindaku yang sempit untuk menerokai peluang untuk memiliki hidup yang lebih bermakna..


Terima kaseh Allah s.w.t atas segala-galanya.. Bertemu kita di puncak kejayaan.. <3

Comments

Popular posts from this blog

7.2.2013

Selamat Kembali..

Sampai Hujung Nyawa..