Seminar seharian..

Assalammualaikum wbt dan Selamat Petang...

Kembali bersiaran dari Penang..Wehuuuuuu.. Sampai kat Penang hari Selasa malam.. Esok paginya berseminar seharian di Royal Crown Auditorium dalam Kilang Zhulian.. Syukur kami dapat berhimpun bersama-sama 450 orang pemimpin seluruh Malaysia.. Syukur diperkenalkan dengan Syarikat Zhulian yang menawarkan peluang menambah pendapatan serta produk kesihatan yang MAHA SUPERB... Mungkin ada di antara anda yang dah tahu,separa tahu atau tak tahu langsung tentang produk-produk kesihatan yang boleh di dapati melalui Syarikat Zhulian.. Selain banyak kelebihan dari segi plan pemasaran untuk menambah pendapatan saya tertarik pada killer produk yang banyak membantu meningkatkan dan mengekalkan tahap kesihatan masa kini yang banyak terdedah dengan bahaya toksik dan racun dalam kita diam demi menuju zaman yang serba canggih sekarang nie.. Diantara produk yang sangat menjadi keperluan ialah Beyond Water Reforming System yang mampu memperolehi Sumber Air Hidup Semulajadi di rumah mahupun di pejabat..

Ditambah pula dengan Lapik tilam Bio-ion Contiago,bantal saintifik dan bantal peluk saintifik yang terdiri daripada 7 terapi yang mampu memberi tidur yang berkualiti tinggi pada tubuh untuk berfungsi tahap optimum... dan yang paling mengagumkan ialah pemakanan berfungsi tahap sel..iaitu B'Young..Makanan berfungsi ini amat memahami keperluan tubuh demi membantu menapai tahap kesihatan bestari.. Dengan mengamalkan kesemua produk ini,insyallah dapat membantu mengekalkan kesihatan, mampu mengembalikan tenaga dan mengurangkan stress dalam mengadapi kehidupan seharian.. KUALITI amatlah dicari dalam pengambilan sesuatu produk betul tak?
untuk anda yang teringin nak tahu lebih lanjut bolehlah emailkan pertanyaan pada email iena_png@yahoo.co.uk..

Alhamdulillah kini saya dah tahu bagaimana nak menjaga kesihatan tambahan selain dapirapa apa yang telah dipelajari ketika berkhusus sebagai seorang Jururawat..Selain itu boleh berhias dengan pelbagai eksesori tanpa perlu berbelanja mahal..:)

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Kembali..

7.2.2013

Sampai Hujung Nyawa..